همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل

_یه خواننده ای هست میخونه:

 

همه چی رو با خودت ببر                گیتار رو با خودت نبر

 

اگه بجای کلمه گیتار از مودم استفتده میکرد,هم مسخرش نمیکردیم!

 

هم باهاش گریه هم میکردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

بععععععععععععله!!!ما یه همچین آدمای احساساتی هستیم!!!

 

 

 

دیرووز یه دخدر با یه پسر تو کافی شاپ مییز جلویی من بودن,

بعد دخدر دستشو دراز کرد دستشو گذاشت رو دست پسر,

بعد باهم شروع کردن به خندیدن!!!!

منم دستمو گذاشتم رو اون یکی دستم!حضرت عباسی خنده نداشت!!!

مردم به چی خوشن؟!؟!؟!واللا


_یه روز حس کمبود محبت پیدا کردم,رفتم بهتادین ریختم کف دستم

اومدم جلو مامانم سرفه کردم,گفتم:وایییییییی!!!دارم خون بالا میارم!!!

مامانم گفت:از بس پا اون اینترنت بی صاحاب شده میشینی!

برو دستشویی فرشامو کثیف کردی!!!

.

بابام که کلا محلم نذاشت!!!

.

داداش کوچیکم هم داشت بالا پایین میپرید که

ابجی میمیره اتاقش مال من میشه!!!

هیچی دیگه الان محبتم بالا زده هرکی کم داشت بیاد پیش خودم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 22:11
sepideh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نررررررره اگه مطلب خوب و جالبیم داشتین برام ایمیل کنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل و آدرس sepina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 114312
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

انجمن پاتوق من و تو

http://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpghttp://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpg