همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل

دیروز رفته بودیم بیرون دیدیم جمعیت جمع شدن رفتیم جلو دیدیم گشت ارشاد یه دختر رو گرفته اینم نشسته بود جلو کلانتری هی میزد تو سرش و گریه میکرد کولی بازی درمیوورد میگفت

وای آبروم رفت الان بابام میاد منو با این وضع میبینه بیچاره میشم

یهو یه مرده اومد جلو گفت اِ من شمارو میشناسم شما دختر فلانی هستی دیگه!

دختر اینو شنید جیغ میزد وااااای آبروم رفت گریه میکرد

یه پسره کرم درونش غوطه ور شد به دوستاش اشاره کرد رفت جلو گفت اِ اِ اِ منم شما رو میشناسم عجــــب شما رو چرا گرفتن عجب دنیایی شده به پدر سلام برسونید

دختره روانی شد جیغ و داد قیافه اشو خودت تصور کن دیگه

پسرام که ریسه رفته بودن اَ خنده ^_^شکلک های شباهنگShabahang

 

 

 

بادوتاازدوستام رفتيم دانشگاه اعتراض بزنيم آخه استادبهمون داده بود 9.5 كه مثلامشروط نشيم.

استادبرگه سه تامونوكشيدبيرون دوباره هركاري كردهيچكدوممون بيشتراز6نشديم.
9.5

شد 6 جهنم چيزي كه باعث آبروريزي شدسه تامون آخربرگه امتحان نامه نوشته بوديم عمم فوت كرده بود نتونستيم بخونيم.استادهمچين نگاه مي كرد.



نظرات شما عزیزان:

badboy
ساعت20:22---12 آذر 1392
خیلی باحال بودن ممنوننننننننن

نیما
ساعت14:48---12 آذر 1392
سلام خوبی عزیز

وبلاگ عالی داری

عزیزم به انجمن پاتوق من و تو هم سر بزن

عضویت در پاتوق رایگان خوشحال میشم توم جزو بچه های پاتوق من و تو بشی

بیا از من و تو ما بسازیم

انجمن پاتوق من و تو

به امید روز های بهتر

www.patoghmanoto.ir
پاسخ:عضو شدم ممنون ازت نیماجان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, :: 11:23
sepideh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نررررررره اگه مطلب خوب و جالبیم داشتین برام ایمیل کنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل و آدرس sepina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 101
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 919
بازدید کل : 114947
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

انجمن پاتوق من و تو

http://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpghttp://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpg