همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل

ایـن وی چت هـم مزخرفه آ....
دیروز زده بود 10 تا دختره خوشگل تا فاصله 100 متری شما آنلاين هستن منم رَندوم زدم ... ^_^
يكيشون اسمش پری دریایی بود ..عكساشو ديدم ،خوب بچه ای بود خدا واسه پدرمادرش نگه داره ^_^
اومدم تست كنم ببينم واقعن داستان چيـه رفتم تو بالكن داد زدم : پـــری دریـایــی هاااااااای ، پـــری دریـــایــی هــااااااای..... ^_^
یهو یـه يـارو سـیـبـیـل کلفت گـوشـی به دست از اونور سرشو در آورد گفت : خفه شو بـابـا مـلـت خوابن...
کـصـافـط خیلی شـبـیـهـش بود فقط سیبیل داشت،فکر کنم داداشش تـــقــی دریـایـی بود !!!^_^
آقـای همسایه س داریم آخــه؟

 

سر کلاس خانوم داشت در مورد تنفس مصنوعی حرف میزد
گف:بچه ها تنفس مصنوعی چند نوع داره.1-دهان ب دهان
بچه ها:جوووووون خانوم اینو حتما یاد بده
خانومه:|
-2:اگه گفتین چی؟؟؟؟بینی داره توش به جای دهان!
یکی از بچه ها:بینی به دهان
کلاس ک کلا رو هوا بووود
خانومه:بعد ببخشید بینی به دهان چجوریه؟برامون توضیح بده؟
من:خانوم دماغتو میذاری تو دهن یارو فین میکنی
خانومه:|
بچه ها:~~~~~



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت10:27---11 آذر 1392
سلام مرسی بهم سرزدی خیلی جالب بود من لینکت میکنم.
پاسخ:ممنون عزیزم منم لینکت میکنم


MMRZNV
ساعت20:07---10 آذر 1392
تبادل کن حال کن

محمد
ساعت19:04---10 آذر 1392
سلام

به وبلاگم سر زده بودین ممنون

من رو به اسم (( دانلود مقاله.جزوه.پروژه.گزارش کاراموزی)) و آدرس((www.toopshop.lxb.ir))لینک کن

بعد حتما خبرم بده که به چه اسمی تو رو لینک کنم.
پاسخ:حتماااااااااااااااا


ویره2موزیک
ساعت13:21---10 آذر 1392
سلام ممونم که سر زدین با کمال میل با شما تبادل لینک می کنیم ما شما را لینک می کنیم و شما هم ما را لینک کنید.
درضمن به یک نویسنده نیاز مندیم
http://www.vire2music.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, :: 12:20
sepideh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نررررررره اگه مطلب خوب و جالبیم داشتین برام ایمیل کنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل و آدرس sepina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 114139
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

انجمن پاتوق من و تو

http://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpghttp://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpg