همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل

من دلم روشنه تو اینجایی

عطر پیراهنتو می شناسم

هر چقدر هم که با من بد باشی

هیچی کم نمیشه از احساسم

کم نکن محبت چشمـــــــــاتو

زندگی می چسبه اما با تو

قدر یه خاطره احساســــــــم کن

ببینیم کی عاشقه من یا تو؟

تو بوی زندگی می دی

یه عطری تو نفسهاته

اگه دور از تو هم باشم حواسم پیش چشماته

خدا رو شکر تو هستی

خدا رو شکر تو رو دارم

من اسم زندگی مونو

جنون عشق می ذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 16 آذر 1392برچسب:, :: 1:37
sepideh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نررررررره اگه مطلب خوب و جالبیم داشتین برام ایمیل کنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل و آدرس sepina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 113987
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

انجمن پاتوق من و تو

http://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpghttp://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpg